Zrozumienie działania mediów społecznościowych oraz umiejętność kształtowania swojej marki osobistej w internecie. Przedstawione zostaną zarówno aspekty prawne, na jakie branża medyczna musi zwrócić uwagę publikując treści w internecie, jak i zrozumienie działania reklam i ich skuteczna analiza, pozwalająca na podejmowanie odpowiednich decyzji strategicznych.
Zrozumienie działania mediów społecznościowych oraz umiejętność kształtowania swojej marki osobistej w internecie. Przedstawione zostaną zarówno aspekty prawne, na jakie branża medyczna musi zwrócić uwagę publikując treści w internecie, jak i zrozumienie działania reklam i ich skuteczna analiza, pozwalająca na podejmowanie odpowiednich decyzji strategicznych.
Zrozumienie działania Instagrama od podstaw budowania marki osobistej, poprzez dobre praktyki prowadzenia konta i płatną promocję konta od strony praktycznej.
Czym się wyróżnia Instagram na tle innych kanałów?
Podstawy budowania marki na Instagramie
Typy treści
rolki, storki, karuzele - o co tu chodzi?
Zbiór dobrych praktyk
czy można opublikować post i zapomnieć?
Płatna promocja konta
zasady budowania reklam i przykłady
poruszanie się po panelu reklamowym
jak przyspieszyć rozwój profilu poprzez reklamy?
jak znaleźć nowych klientów i przekonać ich do zakupu?
Zrozumienie działania Instagrama od podstaw budowania marki osobistej, poprzez dobre praktyki prowadzenia konta i płatną promocję konta od strony praktycznej.
Czym się wyróżnia Instagram na tle innych kanałów?
Podstawy budowania marki na Instagramie
Typy treści
rolki, storki, karuzele – o co tu chodzi?
Zbiór dobrych praktyk
czy można opublikować post i zapomnieć?
Płatna promocja konta
zasady budowania reklam i przykłady
poruszanie się po panelu reklamowym
jak przyspieszyć rozwój profilu poprzez reklamy?
jak znaleźć nowych klientów i przekonać ich do zakupu?
Zrozumienie działania LinkedIn od podstaw budowania marki osobistej, poprzez dobre praktyki prowadzenia konta i płatną promocję konta od strony praktycznej.
Czym się wyróżnia LinkedIn na tle innych kanałów? Podstawy budowania marki na LinkedIn’ie, Typy treści, rolki, storki, karuzele - o co tu chodzi?
Zbiór dobrych praktyk
czy można opublikować post i zapomnieć?
Płatna promocja konta
zasady budowania reklam i przykłady
poruszanie się po panelu reklamowym
jak przyspieszyć rozwój profilu poprzez reklamy?
jak znaleźć nowych klientów i przekonać ich do zakupu?
Zrozumienie działania LinkedIn od podstaw budowania marki osobistej, poprzez dobre praktyki prowadzenia konta i płatną promocję konta od strony praktycznej.
Czym się wyróżnia LinkedIn na tle innych kanałów? Podstawy budowania marki na LinkedIn’ie, Typy treści, rolki, storki, karuzele – o co tu chodzi?
Zbiór dobrych praktyk
czy można opublikować post i zapomnieć?
Płatna promocja konta
zasady budowania reklam i przykłady
poruszanie się po panelu reklamowym
jak przyspieszyć rozwój profilu poprzez reklamy?
jak znaleźć nowych klientów i przekonać ich do zakupu?
Zrozumienie działania TikToka od podstaw budowania marki osobistej, poprzez dobre praktyki prowadzenia konta i płatną promocję konta od strony praktycznej.
Czym się wyróżnia TikTok na tle innych kanałów?
Podstawy budowania marki na TikToku
Typy treści
rolki, storki, karuzele - o co tu chodzi?
Zbiór dobrych praktyk
czy można opublikować post i zapomnieć?
Płatna promocja konta
zasady budowania reklam i przykłady
poruszanie się po panelu reklamowym
jak przyspieszyć rozwój profilu poprzez reklamy?
jak znaleźć nowych klientów i przekonać ich do zakupu?
Zrozumienie działania TikToka od podstaw budowania marki osobistej, poprzez dobre praktyki prowadzenia konta i płatną promocję konta od strony praktycznej.
Czym się wyróżnia TikTok na tle innych kanałów?
Podstawy budowania marki na TikToku
Typy treści
rolki, storki, karuzele – o co tu chodzi?
Zbiór dobrych praktyk
czy można opublikować post i zapomnieć?
Płatna promocja konta
zasady budowania reklam i przykłady
poruszanie się po panelu reklamowym
jak przyspieszyć rozwój profilu poprzez reklamy?
jak znaleźć nowych klientów i przekonać ich do zakupu?
Zrozumienie działania Twittera od podstaw budowania marki osobistej, poprzez dobre praktyki prowadzenia konta i płatną promocję konta od strony praktycznej.
Czym się wyróżnia Twitter na tle innych kanałów?
Podstawy budowania marki na Twitterze
Typy treści
rolki, storki, karuzele - o co tu chodzi?
Zbiór dobrych praktyk
czy można opublikować post i zapomnieć?
Płatna promocja konta
zasady budowania reklam i przykłady
poruszanie się po panelu reklamowym
jak przyspieszyć rozwój profilu poprzez reklamy?
jak znaleźć nowych klientów i przekonać ich do zakupu?
Zrozumienie działania Twittera od podstaw budowania marki osobistej, poprzez dobre praktyki prowadzenia konta i płatną promocję konta od strony praktycznej.
Czym się wyróżnia Twitter na tle innych kanałów?
Podstawy budowania marki na Twitterze
Typy treści
rolki, storki, karuzele – o co tu chodzi?
Zbiór dobrych praktyk
czy można opublikować post i zapomnieć?
Płatna promocja konta
zasady budowania reklam i przykłady
poruszanie się po panelu reklamowym
jak przyspieszyć rozwój profilu poprzez reklamy?
jak znaleźć nowych klientów i przekonać ich do zakupu?
Przygotowanie personelu medycznego do oceny przydatności rozwiązań cyfrowych w praktyce klinicznej
1. Opis podstawowych pojęć z zakresu definicji punktów końcowych stosowanych w badaniach farmakoekonomicznych
2. Wprowadzenie do podstawowych kryteriów krytycznej oceny dowodów naukowych stosowanych w refundacji rozwiązań cyfrowych w wybranych krajach EU
3. Przedstawienie przykładowych badań z wykorzystaniem aplikacji mobilnych, które były podstawą wniosków refundacyjnych w Niemczech i Wielkiej Brytanii
4. Krytyczna analiza przedstawionych wyników badań pod kątem wybranych kryteriów wykorzystywanych w podejmowaniu decyzji refundacyjnych
5. Analiza szans i zagrożeń zastosowania wyników badań oceny przydatności rozwiązań cyfrowych do praktyki klinicznej
Przygotowanie personelu medycznego do oceny przydatności rozwiązań cyfrowych w praktyce klinicznej
1. Opis podstawowych pojęć z zakresu definicji punktów końcowych stosowanych w badaniach farmakoekonomicznych
2. Wprowadzenie do podstawowych kryteriów krytycznej oceny dowodów naukowych stosowanych w refundacji rozwiązań cyfrowych w wybranych krajach EU
3. Przedstawienie przykładowych badań z wykorzystaniem aplikacji mobilnych, które były podstawą wniosków refundacyjnych w Niemczech i Wielkiej Brytanii
4. Krytyczna analiza przedstawionych wyników badań pod kątem wybranych kryteriów wykorzystywanych w podejmowaniu decyzji refundacyjnych
5. Analiza szans i zagrożeń zastosowania wyników badań oceny przydatności rozwiązań cyfrowych do praktyki klinicznej
Przygotowanie kadry medycznej do analizy publikacji wyników badań z zastosowaniem sztucznej inteligencji w obszarze profilaktyki zdrowotnej
1. Opis podstawowych pojęć z zakresu definicji punktów końcowych stosowanych w badaniach zastosowania sztucznej inteligencji w profilaktyce zdrowotnej
2. Wprowadzenie do zasad krytycznej oceny badań z zastosowaniem sztucznej inteligencji
3. Przedstawienie przykładowych badań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w prewencji chorób cywilizacyjnych
4. Krytyczna analiza przedstawionych wyników badań pod kątem wybranych kryteriów oceny skuteczności i bezpieczeństwa zastosowania sztucznej inteligencji w profilaktyce zdrowotnej
5. Analiza szans i zagrożeń zastosowania wyników badań oceny sztucznej inteligencji w prewencji chorób cywilizacyjnych do praktyki klinicznej
Przygotowanie kadry medycznej do analizy publikacji wyników badań z zastosowaniem sztucznej inteligencji w obszarze profilaktyki zdrowotnej
1. Opis podstawowych pojęć z zakresu definicji punktów końcowych stosowanych w badaniach zastosowania sztucznej inteligencji w profilaktyce zdrowotnej
2. Wprowadzenie do zasad krytycznej oceny badań z zastosowaniem sztucznej inteligencji
3. Przedstawienie przykładowych badań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w prewencji chorób cywilizacyjnych
4. Krytyczna analiza przedstawionych wyników badań pod kątem wybranych kryteriów oceny skuteczności i bezpieczeństwa zastosowania sztucznej inteligencji w profilaktyce zdrowotnej
5. Analiza szans i zagrożeń zastosowania wyników badań oceny sztucznej inteligencji w prewencji chorób cywilizacyjnych do praktyki klinicznej
Cyfrowa transformacja opieki zdrowotnej ma potencjał, by zmienić podejście w medycynie na bardziej spersonalizowane i skupione na człowieku, uwalniając lekarza od powtarzalnych zadań i wyposażając go w narzędzia (np. do zdalnej komunikacji lub monitorowania zdrowia), które pozwolą na całościowe zadbanie o zdrowie pacjenta.
Dlatego celem tego szkolenia jest:
• zrozumienie roli technologii jako facylitatora całościowego podejścia do pacjenta w hybrydowym modelu opieki medycznej;
• zdobycie rzetelnej wiedzy na temat dostępnych technologii w ekosystemie hybrydowego modelu opieki nad pacjentem;
• poznanie obowiązków prawnych wobec lekarzy dotyczących wdrożenia i utrzymywania technologii służącej do hybrydowej opieki nad pacjentem.
Cyfrowa transformacja opieki zdrowotnej ma potencjał, by zmienić podejście w medycynie na bardziej spersonalizowane i skupione na człowieku, uwalniając lekarza od powtarzalnych zadań i wyposażając go w narzędzia (np. do zdalnej komunikacji lub monitorowania zdrowia), które pozwolą na całościowe zadbanie o zdrowie pacjenta.
Dlatego celem tego szkolenia jest:
• zrozumienie roli technologii jako facylitatora całościowego podejścia do pacjenta w hybrydowym modelu opieki medycznej;
• zdobycie rzetelnej wiedzy na temat dostępnych technologii w ekosystemie hybrydowego modelu opieki nad pacjentem;
• poznanie obowiązków prawnych wobec lekarzy dotyczących wdrożenia i utrzymywania technologii służącej do hybrydowej opieki nad pacjentem.
Przygotowanie kadry medycznej do analizy publikacji wyników badań z zastosowaniem sztucznej inteligencji w obszarze diagnostyki medycznej
1. Opis podstawowych pojęć z zakresu definicji punktów końcowych stosowanych w badaniach zastosowania sztucznej inteligencji w diagnostyce medycznej
2. Wprowadzenie do podstawowych kryteriów krytycznej oceny badań z zastosowaniem sztucznej inteligencji
3. Przedstawienie przykładowych badań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w diagnostyce medycznej
4. Krytyczna analiza przedstawionych wyników badań pod kątem wybranych kryteriów oceny skuteczności i bezpieczeństwa zastosowania sztucznej inteligencji w diagnostyce obrazowej
5. Ekstrapolacja, generalizacja– analiza szans i zagrożeń zastosowania wyników badań oceny sztucznej inteligencji w diagnostyce obrazowej do praktyki klinicznej
Przygotowanie kadry medycznej do analizy publikacji wyników badań z zastosowaniem sztucznej inteligencji w obszarze diagnostyki medycznej
1. Opis podstawowych pojęć z zakresu definicji punktów końcowych stosowanych w badaniach zastosowania sztucznej inteligencji w diagnostyce medycznej
2. Wprowadzenie do podstawowych kryteriów krytycznej oceny badań z zastosowaniem sztucznej inteligencji
3. Przedstawienie przykładowych badań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w diagnostyce medycznej
4. Krytyczna analiza przedstawionych wyników badań pod kątem wybranych kryteriów oceny skuteczności i bezpieczeństwa zastosowania sztucznej inteligencji w diagnostyce obrazowej
5. Ekstrapolacja, generalizacja– analiza szans i zagrożeń zastosowania wyników badań oceny sztucznej inteligencji w diagnostyce obrazowej do praktyki klinicznej