Budowanie marki osobistej lekarza i influencer marketing

Z najnowszych badań wynika, że 83% lekarzy korzysta codziennie z social mediów prywatnie i zawodowo. W dobie mediów społecznościowych pacjenci coraz częściej wybierają lekarzy, kierując się ich obecnością online i reputacją. Dla ponad 70% pacjentów lekarz pozostaje najważniejszym źródłem informacji o zdrowiu, a co trzeci dorosły Polak aktywnie śledzi tzw. influencerów medycznych w social mediach (np. lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów). Lekarze coraz częściej wykorzystują swoją markę i popularność w mediach społecznościowych do prowadzenia edukacji, budowania świadomości i profilaktyki zdrowotnej. Zapraszamy na pierwsze szkolenie dla lekarzy poświęcone tematyce marki osobistej i influencer marketingu. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z pojęciem marki osobistej, zasadami skutecznego zarządzania swoją marką i wykorzystania narzędzi do budowy marki osobistej. Podczas szkolenia omówione będą także podstawowe zagadnienia związane z influencer marketingiem, a więc komercyjnym wykorzystaniem aktywności lekarza w social mediach (np. współpraca z partnerami, branżą farmaceutyczną). Szkolenie kładzie duży nacisk na prawne i etyczne aspekty budowania marki lekarza w zgodzie z regulacjami prawnymi (np. prawo farmaceutyczne), kodeksem etyki lekarskiej i wytycznymi branżowymi (np. UOKiK).   Agenda spotkania:
  1. Budowanie marki osobistej lekarza:pojęcie i znaczenie marki osobistej lekarza
  • osobowość i analiza jako punkt wyjścia do budowania marki
  • elementy marki osobistej
  • wizerunek online i offline
  • kanały komunikacji marki osobistej
  • komunikacja i budowanie marki w social mediach
  • narzędzia do budowy marki osobistej
  • podstawowe zasady tworzenia kontentu
  • prawne i etyczne aspekty marki osobistej lekarza
  1. Influencer marketing w praktyce:
  • podstawowe pojęcia influencer marketingu
  • rola influencera medycznego w komunikacji do pacjenta i HCP
  • dobre praktyki w budowaniu zasięgów w social mediach
  • specyfika pracy w ekosystemie influencer marketingu
  • proces współpracy komercyjnej z influencerem: od briefu do publikacji
  • zasady oznaczania współpracy komercyjnej i reklam
  • etyka pracy lekarza – influencera
  • influencer medyczny w kontekście ograniczeń prawnych
  1. Sesja Q&A
Prowadzący szkolenie: Aleksander Znosko-Czarnecki – ukończył z wyróżnieniem magisterium ze strategicznego zarządzania marką na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz magisterium z zarządzania w nowoczesnej gospodarce na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Zawodowo Digital and Omnichannel Marketing Manager, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Ambasador Akademicki klubu biznesu Pro Progressio. Po godzinach pasjonat sztuki, motoryzacji i technologii. Rafał Staszkiewicz – ekspert z wieloletnim doświadczeniem w marketingu i komunikacji. Pracował po stronie biznesu, mediów, konsultingu oraz agencyjnym. Od kilkunastu lat specjalizuje się w komunikacji online/mobile. Ma na koncie kilkaset zrealizowanych kampanii reklamowych i projektów marketingowych. Absolwent marketingu na UEP w Poznaniu. Prelegent na konferencjach branżowych (Pharma Planet, Digital Evolution for Pharma & Medical). Zrealizował kilkaset szkoleń i warsztatów, był wykładowcą na studiach podyplomowych. Prywatnie miłośnik żeglarstwa morskiego i windsurfingu, kultury japońskiej i gry na gitarze.
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

DATA:

11.02.2025

GODZINA:

16:00

- 18:00

MIEJSCE:

ORGANIZATOR:

OK NIL

Budowanie marki osobistej lekarza i influencer marketing

Z najnowszych badań wynika, że 83% lekarzy korzysta codziennie z social mediów prywatnie i zawodowo. W dobie mediów społecznościowych pacjenci coraz częściej wybierają lekarzy, kierując się ich obecnością online i reputacją. Dla ponad 70% pacjentów lekarz pozostaje najważniejszym źródłem informacji o zdrowiu, a co trzeci dorosły Polak aktywnie śledzi tzw. influencerów medycznych w social mediach (np. lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów). Lekarze coraz częściej wykorzystują swoją markę i popularność w mediach społecznościowych do prowadzenia edukacji, budowania świadomości i profilaktyki zdrowotnej. Zapraszamy na pierwsze szkolenie dla lekarzy poświęcone tematyce marki osobistej i influencer marketingu. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z pojęciem marki osobistej, zasadami skutecznego zarządzania swoją marką i wykorzystania narzędzi do budowy marki osobistej. Podczas szkolenia omówione będą także podstawowe zagadnienia związane z influencer marketingiem, a więc komercyjnym wykorzystaniem aktywności lekarza w social mediach (np. współpraca z partnerami, branżą farmaceutyczną). Szkolenie kładzie duży nacisk na prawne i etyczne aspekty budowania marki lekarza w zgodzie z regulacjami prawnymi (np. prawo farmaceutyczne), kodeksem etyki lekarskiej i wytycznymi branżowymi (np. UOKiK).   Agenda spotkania:
  1. Budowanie marki osobistej lekarza:pojęcie i znaczenie marki osobistej lekarza
  • osobowość i analiza jako punkt wyjścia do budowania marki
  • elementy marki osobistej
  • wizerunek online i offline
  • kanały komunikacji marki osobistej
  • komunikacja i budowanie marki w social mediach
  • narzędzia do budowy marki osobistej
  • podstawowe zasady tworzenia kontentu
  • prawne i etyczne aspekty marki osobistej lekarza
  1. Influencer marketing w praktyce:
  • podstawowe pojęcia influencer marketingu
  • rola influencera medycznego w komunikacji do pacjenta i HCP
  • dobre praktyki w budowaniu zasięgów w social mediach
  • specyfika pracy w ekosystemie influencer marketingu
  • proces współpracy komercyjnej z influencerem: od briefu do publikacji
  • zasady oznaczania współpracy komercyjnej i reklam
  • etyka pracy lekarza – influencera
  • influencer medyczny w kontekście ograniczeń prawnych
  1. Sesja Q&A
Prowadzący szkolenie: Aleksander Znosko-Czarnecki – ukończył z wyróżnieniem magisterium ze strategicznego zarządzania marką na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz magisterium z zarządzania w nowoczesnej gospodarce na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Zawodowo Digital and Omnichannel Marketing Manager, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Ambasador Akademicki klubu biznesu Pro Progressio. Po godzinach pasjonat sztuki, motoryzacji i technologii. Rafał Staszkiewicz – ekspert z wieloletnim doświadczeniem w marketingu i komunikacji. Pracował po stronie biznesu, mediów, konsultingu oraz agencyjnym. Od kilkunastu lat specjalizuje się w komunikacji online/mobile. Ma na koncie kilkaset zrealizowanych kampanii reklamowych i projektów marketingowych. Absolwent marketingu na UEP w Poznaniu. Prelegent na konferencjach branżowych (Pharma Planet, Digital Evolution for Pharma & Medical). Zrealizował kilkaset szkoleń i warsztatów, był wykładowcą na studiach podyplomowych. Prywatnie miłośnik żeglarstwa morskiego i windsurfingu, kultury japońskiej i gry na gitarze.

DATA:

11.02.2025

GODZINA:

16:00

- 18:00

FORMUŁA:

MIEJSCE:

ORGANIZATOR:

OK NIL

UDZIAŁ:

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

NIL IN SUMMIT

Konkurs

O nas

Grupy robocze

Ludzie

Partnerzy

Aktualności

Kontakt