Budowanie marki osobistej lekarza i influencer marketing
Z najnowszych badań wynika, że 83% lekarzy korzysta codziennie z social mediów prywatnie i zawodowo. W dobie mediów społecznościowych pacjenci coraz częściej wybierają lekarzy, kierując się ich obecnością online i reputacją. Dla ponad 70% pacjentów lekarz pozostaje najważniejszym źródłem informacji o zdrowiu, a co trzeci dorosły Polak aktywnie śledzi tzw. influencerów medycznych w social mediach (np. lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów). Lekarze coraz częściej wykorzystują swoją markę i popularność w mediach społecznościowych do prowadzenia edukacji, budowania świadomości i profilaktyki zdrowotnej. Zapraszamy na pierwsze szkolenie dla lekarzy poświęcone tematyce marki osobistej i influencer marketingu.
Cel szkolenia:
zapoznanie uczestników z pojęciem marki osobistej, zasadami skutecznego zarządzania swoją marką i wykorzystania narzędzi do budowy marki osobistej. Podczas szkolenia omówione będą także podstawowe zagadnienia związane z influencer marketingiem, a więc komercyjnym wykorzystaniem aktywności lekarza w social mediach (np. współpraca z partnerami, branżą farmaceutyczną).
Szkolenie kładzie duży nacisk na prawne i etyczne aspekty budowania marki lekarza w zgodzie z regulacjami prawnymi (np. prawo farmaceutyczne), kodeksem etyki lekarskiej i wytycznymi branżowymi (np. UOKiK).
Agenda spotkania:
Budowanie marki osobistej lekarza:pojęcie i znaczenie marki osobistej lekarzaProwadzący szkolenie:
Aleksander Znosko-Czarnecki – ukończył z wyróżnieniem magisterium ze strategicznego zarządzania marką na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz magisterium z zarządzania w nowoczesnej gospodarce na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Zawodowo Digital and Omnichannel Marketing Manager, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Ambasador Akademicki klubu biznesu Pro Progressio. Po godzinach pasjonat sztuki, motoryzacji i technologii.
Rafał Staszkiewicz – ekspert z wieloletnim doświadczeniem w marketingu i komunikacji. Pracował po stronie biznesu, mediów, konsultingu oraz agencyjnym. Od kilkunastu lat specjalizuje się w komunikacji online/mobile. Ma na koncie kilkaset zrealizowanych kampanii reklamowych i projektów marketingowych. Absolwent marketingu na UEP w Poznaniu. Prelegent na konferencjach branżowych (Pharma Planet, Digital Evolution for Pharma & Medical). Zrealizował kilkaset szkoleń i warsztatów, był wykładowcą na studiach podyplomowych. Prywatnie miłośnik żeglarstwa morskiego i windsurfingu, kultury japońskiej i gry na gitarze.
DATA:
11.02.2025
GODZINA:
16:00
- 18:00
MIEJSCE:
ORGANIZATOR:
Budowanie marki osobistej lekarza i influencer marketing
Z najnowszych badań wynika, że 83% lekarzy korzysta codziennie z social mediów prywatnie i zawodowo. W dobie mediów społecznościowych pacjenci coraz częściej wybierają lekarzy, kierując się ich obecnością online i reputacją. Dla ponad 70% pacjentów lekarz pozostaje najważniejszym źródłem informacji o zdrowiu, a co trzeci dorosły Polak aktywnie śledzi tzw. influencerów medycznych w social mediach (np. lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów). Lekarze coraz częściej wykorzystują swoją markę i popularność w mediach społecznościowych do prowadzenia edukacji, budowania świadomości i profilaktyki zdrowotnej. Zapraszamy na pierwsze szkolenie dla lekarzy poświęcone tematyce marki osobistej i influencer marketingu.
Cel szkolenia:
zapoznanie uczestników z pojęciem marki osobistej, zasadami skutecznego zarządzania swoją marką i wykorzystania narzędzi do budowy marki osobistej. Podczas szkolenia omówione będą także podstawowe zagadnienia związane z influencer marketingiem, a więc komercyjnym wykorzystaniem aktywności lekarza w social mediach (np. współpraca z partnerami, branżą farmaceutyczną).
Szkolenie kładzie duży nacisk na prawne i etyczne aspekty budowania marki lekarza w zgodzie z regulacjami prawnymi (np. prawo farmaceutyczne), kodeksem etyki lekarskiej i wytycznymi branżowymi (np. UOKiK).
Agenda spotkania:
Budowanie marki osobistej lekarza:pojęcie i znaczenie marki osobistej lekarzaProwadzący szkolenie:
Aleksander Znosko-Czarnecki – ukończył z wyróżnieniem magisterium ze strategicznego zarządzania marką na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz magisterium z zarządzania w nowoczesnej gospodarce na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Zawodowo Digital and Omnichannel Marketing Manager, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Ambasador Akademicki klubu biznesu Pro Progressio. Po godzinach pasjonat sztuki, motoryzacji i technologii.
Rafał Staszkiewicz – ekspert z wieloletnim doświadczeniem w marketingu i komunikacji. Pracował po stronie biznesu, mediów, konsultingu oraz agencyjnym. Od kilkunastu lat specjalizuje się w komunikacji online/mobile. Ma na koncie kilkaset zrealizowanych kampanii reklamowych i projektów marketingowych. Absolwent marketingu na UEP w Poznaniu. Prelegent na konferencjach branżowych (Pharma Planet, Digital Evolution for Pharma & Medical). Zrealizował kilkaset szkoleń i warsztatów, był wykładowcą na studiach podyplomowych. Prywatnie miłośnik żeglarstwa morskiego i windsurfingu, kultury japońskiej i gry na gitarze.
DATA:
11.02.2025
GODZINA:
16:00
- 18:00
FORMUŁA:
MIEJSCE:
ORGANIZATOR:
UDZIAŁ: