Wydarzenie

Budowanie marki osobistej lekarza i influencer marketing

Z najnowszych badań wynika, że 83% lekarzy korzysta codziennie z social mediów prywatnie
i zawodowo. W dobie mediów społecznościowych pacjenci coraz częściej wybierają lekarzy, kierując się ich obecnością online i reputacją. Dla ponad 70% pacjentów lekarz pozostaje najważniejszym źródłem informacji o zdrowiu, a co trzeci dorosły Polak aktywnie śledzi tzw. influencerów medycznych w social mediach (np. lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów). Lekarze coraz częściej wykorzystują swoją markę i popularność w mediach społecznościowych do prowadzenia edukacji, budowania świadomości i profilaktyki zdrowotnej. Zapraszamy na pierwsze szkolenie dla lekarzy poświęcone tematyce marki osobistej i influencer marketingu.

Cel szkolenia:

zapoznanie uczestników z pojęciem marki osobistej, zasadami skutecznego zarządzania swoją marką i wykorzystania narzędzi do budowy marki osobistej. Podczas szkolenia omówione będą także podstawowe zagadnienia związane
z influencer marketingiem, a więc komercyjnym wykorzystaniem aktywności lekarza w social mediach (np. współpraca z partnerami, branżą farmaceutyczną).

Szkolenie kładzie duży nacisk na prawne i etyczne aspekty budowania marki lekarza w zgodzie
z regulacjami prawnymi (np. prawo farmaceutyczne), kodeksem etyki lekarskiej i wytycznymi branżowymi (np. UOKiK).

Agenda spotkania:

Budowanie marki osobistej lekarza:pojęcie i znaczenie marki osobistej lekarza

  • osobowość i analiza jako punkt wyjścia do budowania marki
  • elementy marki osobistej
  • wizerunek online i offline
  • kanały komunikacji marki osobistej
  • komunikacja i budowanie marki w social mediach
  • narzędzia do budowy marki osobistej
  • podstawowe zasady tworzenia kontentu
  • prawne i etyczne aspekty marki osobistej lekarza

Influencer marketing w praktyce:

  • podstawowe pojęcia influencer marketingu
  • rola influencera medycznego w komunikacji do pacjenta i HCP
  • dobre praktyki w budowaniu zasięgów w social mediach
  • specyfika pracy w ekosystemie influencer marketingu
  • proces współpracy komercyjnej z influencerem: od briefu do publikacji
  • zasady oznaczania współpracy komercyjnej i reklam
  • etyka pracy lekarza – influencera
  • influencer medyczny w kontekście ograniczeń prawnych

Sesja Q&A

 

Prowadzący szkolenie:

Aleksander Znosko-Czarnecki – ukończył z wyróżnieniem magisterium ze strategicznego zarządzania marką na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz magisterium
z zarządzania w nowoczesnej gospodarce na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Zawodowo Digital and Omnichannel Marketing Manager, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Ambasador Akademicki klubu biznesu Pro Progressio. Po godzinach pasjonat sztuki, motoryzacji i technologii.

Rafał Staszkiewicz – ekspert z wieloletnim doświadczeniem w marketingu i komunikacji. Pracował po stronie biznesu, mediów, konsultingu oraz agencyjnym. Od kilkunastu lat specjalizuje się w komunikacji online/mobile. Ma na koncie kilkaset zrealizowanych kampanii reklamowych i projektów marketingowych. Absolwent marketingu na UEP w Poznaniu. Prelegent na konferencjach branżowych (Pharma Planet, Digital Evolution for Pharma & Medical). Zrealizował kilkaset szkoleń i warsztatów, był wykładowcą na studiach podyplomowych. Prywatnie miłośnik żeglarstwa morskiego i windsurfingu, kultury japońskiej i gry na gitarze.

Łączymy i wspieramy lekarzy tworzących przyszłość opieki zdrowotnej

Ta witryna jest zarejestrowana pod adresem wpml.org jako witryna rozwojowa. Przełącz się na klucz witryny produkcyjnej na remove this banner.