Projekt Przychodnia Przyszłości🏥 Zapraszamy do zapoznania się z następnym projektem, który uzyskał tytuł finalisty konkursu ,,Przychodnia Przyszłości” organizowanego przez NIL IN. 🏆
Patient Need Management (PNM) – jest to stabilne, rozbudowane i elastyczne narzędzie umożliwiające zarządzanie Potrzebą Pacjenta w ramach świadczonych usług. Systemem wspiera Pacjentów, którzy chcą umówić się na wybraną usługę. 💻💉
Za pomocą dedykowanych pytań, kieruje on do świadczenia lub informacji odpowiadających na wskazane dolegliwości oraz potrzeby. 🩺🔍
Ważne jest dla nas, aby Pacjent:
- wskazując nam jaką ma dolegliwość, został pokierowany do właściwego specjalisty, 🎯👨⚕️
- przyszedł przygotowany do wizyty. Dlatego informujemy, w wybranych ścieżkach, że powinien mieć ważne wyniki badań, a jeśli nie ma, to prosimy o ich wykonanie lub kierujemy do lekarza internisty po odpowiednie skierowania. 📋🔬
- w przypadku gdy nie ma konieczności konsultacji z lekarzem jak np. potrzeba odnowienia recepty, został bezpośrednio przekierowany na Portalu Pacjenta do zakładki, gdzie może wysłać prośbę o wystawienie recepty do lekarza. 🏥📝
- zdobywał wiedzę, jak pomóc sobie czy dziecku przy wybranych dolegliwościach jak np. katar, kaszel czy gorączka. System PNM proponuje w wybranych ścieżkach przekierowanie na strony www z takimi informacjami. 📚🌡️
Dodatkowo Patient Need Management wyróżnia profesjonalne wykorzystanie bazy graficznej, dzięki czemu:
- obsługujemy dużą liczbę danych i użytkowników jednocześnie, bez wpływu na wydajność systemu. 📊💻
- dysponujemy elastycznym modelem danych, pozwalającym na szybsze i bardziej efektywne wytwarzanie oprogramowania. 🔄💡
- utrzymujemy zgodność z trendami w dziedzinie Big Data, które wymagają nowych i bardziej zaawansowanych narzędzi do przechowywania, przetwarzania i analizy dużych ilości danych. 📈🔍
Obecnie mamy ponad 53 000 000 przeprowadzonych ankiet koordynujących. 📋📈📊
Zachęcamy do skorzystania z naszego systemu, który pomaga w dbaniu o zdrowie Pacjentów i zapewnia lepszą organizację świadczonych usług medycznych. 🏥🤝