Patient Need Management

Projekt Przychodnia Przyszłości ? Zapraszamy do zapoznania się z następnym projektem, który uzyskał tytuł finalisty konkursu ,,Przychodnia Przyszłości” organizowanego przez NIL IN. ?

Patient Need Management (PNM) – jest to stabilne, rozbudowane i elastyczne narzędzie umożliwiające zarządzanie Potrzebą Pacjenta w ramach świadczonych usług. Systemem wspiera Pacjentów, którzy chcą umówić się na wybraną usługę. ??

Za pomocą dedykowanych pytań, kieruje on do świadczenia lub informacji odpowiadających na wskazane dolegliwości oraz potrzeby. ??

Ważne jest dla nas, aby Pacjent:

  • wskazując nam jaką ma dolegliwość, został pokierowany do właściwego specjalisty, ??‍⚕️
  • przyszedł przygotowany do wizyty. Dlatego informujemy, w wybranych ścieżkach, że powinien mieć ważne wyniki badań, a jeśli nie ma, to prosimy o ich wykonanie lub kierujemy do lekarza internisty po odpowiednie skierowania. ??
  • w przypadku gdy nie ma konieczności konsultacji z lekarzem jak np. potrzeba odnowienia recepty, został bezpośrednio przekierowany na Portalu Pacjenta do zakładki, gdzie może wysłać prośbę o wystawienie recepty do lekarza. ??
  • zdobywał wiedzę, jak pomóc sobie czy dziecku przy wybranych dolegliwościach jak np. katar, kaszel czy gorączka. System PNM proponuje w wybranych ścieżkach przekierowanie na strony www z takimi informacjami. ??️

Dodatkowo Patient Need Management wyróżnia profesjonalne wykorzystanie bazy graficznej, dzięki czemu:

  • obsługujemy dużą liczbę danych i użytkowników jednocześnie, bez wpływu na wydajność systemu. ??
  • dysponujemy elastycznym modelem danych, pozwalającym na szybsze i bardziej efektywne wytwarzanie oprogramowania. ??
  • utrzymujemy zgodność z trendami w dziedzinie Big Data, które wymagają nowych i bardziej zaawansowanych narzędzi do przechowywania, przetwarzania i analizy dużych ilości danych. ??

Obecnie mamy ponad 53 000 000 przeprowadzonych ankiet koordynujących. ???

Zachęcamy do skorzystania z naszego systemu, który pomaga w dbaniu o zdrowie Pacjentów i zapewnia lepszą organizację świadczonych usług medycznych. ??

NIL IN SUMMIT

Konkurs

O nas

Grupy robocze

Ludzie

Partnerzy

Aktualności

Kontakt