Zakończone Szkolenia

Celem szkolenia jest podniesienie świadomości z obszaru cyberbezpieczeństwa w placówkach medycznych, zaznajomienie pracowników ochrony zdrowia z metodami działania hakerów, wymaganiami prawnymi w zakresie cyberbezpieczeństwa, najczęstszymi ludzkimi błędami, oraz możliwościami wybranych systemów i urządzeń w zakresie cyberbezpieczeństwa.

Celem szkolenia jest podniesienie świadomości z obszaru cyberbezpieczeństwa w placówkach medycznych, zaznajomienie pracowników ochrony zdrowia z metodami działania hakerów, wymaganiami prawnymi w zakresie cyberbezpieczeństwa, najczęstszymi ludzkimi błędami, oraz możliwościami wybranych systemów i urządzeń w zakresie cyberbezpieczeństwa.

30-11--0001

NIL IN

?

?

30-11--0001

NIL IN

Zrozumienie działania mediów społecznościowych oraz umiejętność kształtowania swojej marki osobistej w internecie. Przedstawione zostaną zarówno aspekty prawne, na jakie branża medyczna musi zwrócić uwagę publikując treści w internecie, jak i zrozumienie działania reklam i ich skuteczna analiza, pozwalająca na podejmowanie odpowiednich decyzji strategicznych.

  • Kanały społecznościowe (FB, IG, LI, Twitter, TT, YT)
  • Trendy i ciekawostki
  • Aspekty prawne
  • Social Media na świecie - przegląd kont
  • Marka osobista
  • Co to takiego?
  • Po co budować markę osobistą?
  • Co daje silna marka osobista?
  • Po co lekarzowi marka osobista w SM Czego nie może lekarz w SM?
  • Co może lekarz w SM?
  • Prowadzenie konta w Social Mediach
  • Po co mi konto w social mediach?
  • Co chcę osiągnąć?
  • Dla kogo jest moje konto? Jaka jest moja grupa docelowa?
  • Na co zwrócić uwagę?
  • Planowanie treści Branding - identyfikacja wizualna
  • Co to takiego?
  • Co warto przemyśleć zanim zaczniemy?
  • Reklama na Facebooku
  • Podstawy działania reklam na Facebooku
  • Dlaczego warto to robić?
  • Co jest potrzebne do emisji własnych reklam?
  • Przykładowe reklamy i ich budowa
  • Reklama w przeglądarce Google
  • Podstawy działania reklam w przeglądarce
  • Różnice między reklamami na Google’u oraz Facebooku
  • Dlaczego warto to robić?
  • Co jest potrzebne do emisji własnych reklam?
  • Przykładowe reklamy i ich budowa
  • Mierzenie efektów działań marketingowych
  • Dlaczego warto mierzyć efektywność działań marketingowych?
  • Podstawy działania Google Analytics
  • Co warto mierzyć i dlaczego?
  • Jak podejmować decyzje na podstawie danych?
Odpowiedzi na pytania

11-05-2023

Joanna Bilat – reklama i marketing
Maciej Prokop – reklama i marketing
Bartłomiej Postek – expert branży startup

NIL IN
Zrozumienie działania mediów społecznościowych oraz umiejętność kształtowania swojej marki osobistej w internecie. Przedstawione zostaną zarówno aspekty prawne, na jakie branża medyczna musi zwrócić uwagę publikując treści w internecie, jak i zrozumienie działania reklam i ich skuteczna analiza, pozwalająca na podejmowanie odpowiednich decyzji strategicznych.
  • Kanały społecznościowe (FB, IG, LI, Twitter, TT, YT)
  • Trendy i ciekawostki
  • Aspekty prawne
  • Social Media na świecie – przegląd kont
  • Marka osobista
  • Co to takiego?
  • Po co budować markę osobistą?
  • Co daje silna marka osobista?
  • Po co lekarzowi marka osobista w SM Czego nie może lekarz w SM?
  • Co może lekarz w SM?
  • Prowadzenie konta w Social Mediach
  • Po co mi konto w social mediach?
  • Co chcę osiągnąć?
  • Dla kogo jest moje konto? Jaka jest moja grupa docelowa?
  • Na co zwrócić uwagę?
  • Planowanie treści Branding – identyfikacja wizualna
  • Co to takiego?
  • Co warto przemyśleć zanim zaczniemy?
  • Reklama na Facebooku
  • Podstawy działania reklam na Facebooku
  • Dlaczego warto to robić?
  • Co jest potrzebne do emisji własnych reklam?
  • Przykładowe reklamy i ich budowa
  • Reklama w przeglądarce Google
  • Podstawy działania reklam w przeglądarce
  • Różnice między reklamami na Google’u oraz Facebooku
  • Dlaczego warto to robić?
  • Co jest potrzebne do emisji własnych reklam?
  • Przykładowe reklamy i ich budowa
  • Mierzenie efektów działań marketingowych
  • Dlaczego warto mierzyć efektywność działań marketingowych?
  • Podstawy działania Google Analytics
  • Co warto mierzyć i dlaczego?
  • Jak podejmować decyzje na podstawie danych?
Odpowiedzi na pytania

11-05-2023

NIL IN

Zrozumienie działania Instagrama od podstaw budowania marki osobistej, poprzez dobre praktyki prowadzenia konta i płatną promocję konta od strony praktycznej.

  • Czym się wyróżnia Instagram na tle innych kanałów?
  • Podstawy budowania marki na Instagramie
  • Typy treści
  • rolki, storki, karuzele - o co tu chodzi?
  • Zbiór dobrych praktyk
  • czy można opublikować post i zapomnieć?
  • Płatna promocja konta
  • zasady budowania reklam i przykłady
  • poruszanie się po panelu reklamowym
  • jak przyspieszyć rozwój profilu poprzez reklamy?
  • jak znaleźć nowych klientów i przekonać ich do zakupu?
  • Odpowiedzi na pytania

16-05-2023

Joanna Bilat – reklama i marketing
Maciej Prokop – reklama i marketing
Bartłomiej Postek – expert branży startup

NIL IN
Zrozumienie działania Instagrama od podstaw budowania marki osobistej, poprzez dobre praktyki prowadzenia konta i płatną promocję konta od strony praktycznej.
  • Czym się wyróżnia Instagram na tle innych kanałów?
  • Podstawy budowania marki na Instagramie
  • Typy treści
  • rolki, storki, karuzele – o co tu chodzi?
  • Zbiór dobrych praktyk
  • czy można opublikować post i zapomnieć?
  • Płatna promocja konta
  • zasady budowania reklam i przykłady
  • poruszanie się po panelu reklamowym
  • jak przyspieszyć rozwój profilu poprzez reklamy?
  • jak znaleźć nowych klientów i przekonać ich do zakupu?
  • Odpowiedzi na pytania

16-05-2023

NIL IN

Joanna Bilat - reklama i marketing Maciej Prokop - reklama i marketing Bartłomiej Postek - expert branży startup

23-05-2023

Joanna Bilat – reklama i marketing
Maciej Prokop – reklama i marketing
Bartłomiej Postek – expert branży startup

NIL IN
Joanna Bilat – reklama i marketing Maciej Prokop – reklama i marketing Bartłomiej Postek – expert branży startup

23-05-2023

NIL IN

Zrozumienie działania LinkedIn od podstaw budowania marki osobistej, poprzez dobre praktyki prowadzenia konta i płatną promocję konta od strony praktycznej. Czym się wyróżnia LinkedIn na tle innych kanałów? Podstawy budowania marki na LinkedIn’ie, Typy treści, rolki, storki, karuzele - o co tu chodzi? Zbiór dobrych praktyk czy można opublikować post i zapomnieć? Płatna promocja konta zasady budowania reklam i przykłady poruszanie się po panelu reklamowym jak przyspieszyć rozwój profilu poprzez reklamy? jak znaleźć nowych klientów i przekonać ich do zakupu?

30-05-2023

Joanna Bilat – reklama i marketing
Maciej Prokop – reklama i marketing
Bartłomiej Postek – expert branży startup

NIL IN
Zrozumienie działania LinkedIn od podstaw budowania marki osobistej, poprzez dobre praktyki prowadzenia konta i płatną promocję konta od strony praktycznej. Czym się wyróżnia LinkedIn na tle innych kanałów? Podstawy budowania marki na LinkedIn’ie, Typy treści, rolki, storki, karuzele – o co tu chodzi? Zbiór dobrych praktyk czy można opublikować post i zapomnieć? Płatna promocja konta zasady budowania reklam i przykłady poruszanie się po panelu reklamowym jak przyspieszyć rozwój profilu poprzez reklamy? jak znaleźć nowych klientów i przekonać ich do zakupu?

30-05-2023

NIL IN

Zrozumienie działania TikToka od podstaw budowania marki osobistej, poprzez dobre praktyki prowadzenia konta i płatną promocję konta od strony praktycznej.

  • Czym się wyróżnia TikTok na tle innych kanałów?
  • Podstawy budowania marki na TikToku
  • Typy treści
  • rolki, storki, karuzele - o co tu chodzi?
  • Zbiór dobrych praktyk
  • czy można opublikować post i zapomnieć?
  • Płatna promocja konta
  • zasady budowania reklam i przykłady
  • poruszanie się po panelu reklamowym
  • jak przyspieszyć rozwój profilu poprzez reklamy?
  • jak znaleźć nowych klientów i przekonać ich do zakupu?
  • Odpowiedzi na pytania

06-06-2023

Joanna Bilat – reklama i marketing
Maciej Prokop – reklama i marketing
Bartłomiej Postek – expert branży startup

NIL IN
Zrozumienie działania TikToka od podstaw budowania marki osobistej, poprzez dobre praktyki prowadzenia konta i płatną promocję konta od strony praktycznej.
  • Czym się wyróżnia TikTok na tle innych kanałów?
  • Podstawy budowania marki na TikToku
  • Typy treści
  • rolki, storki, karuzele – o co tu chodzi?
  • Zbiór dobrych praktyk
  • czy można opublikować post i zapomnieć?
  • Płatna promocja konta
  • zasady budowania reklam i przykłady
  • poruszanie się po panelu reklamowym
  • jak przyspieszyć rozwój profilu poprzez reklamy?
  • jak znaleźć nowych klientów i przekonać ich do zakupu?
  • Odpowiedzi na pytania

06-06-2023

NIL IN

Zrozumienie działania Twittera od podstaw budowania marki osobistej, poprzez dobre praktyki prowadzenia konta i płatną promocję konta od strony praktycznej.

  • Czym się wyróżnia Twitter na tle innych kanałów?
  • Podstawy budowania marki na Twitterze
  • Typy treści
  • rolki, storki, karuzele - o co tu chodzi?
  • Zbiór dobrych praktyk
  • czy można opublikować post i zapomnieć?
  • Płatna promocja konta
  • zasady budowania reklam i przykłady
  • poruszanie się po panelu reklamowym
  • jak przyspieszyć rozwój profilu poprzez reklamy?
  • jak znaleźć nowych klientów i przekonać ich do zakupu?
  • Odpowiedzi na pytania

13-06-2023

Joanna Bilat – reklama i marketing
Maciej Prokop – reklama i marketing
Bartłomiej Postek – expert branży startup

NIL IN
Zrozumienie działania Twittera od podstaw budowania marki osobistej, poprzez dobre praktyki prowadzenia konta i płatną promocję konta od strony praktycznej.
  • Czym się wyróżnia Twitter na tle innych kanałów?
  • Podstawy budowania marki na Twitterze
  • Typy treści
  • rolki, storki, karuzele – o co tu chodzi?
  • Zbiór dobrych praktyk
  • czy można opublikować post i zapomnieć?
  • Płatna promocja konta
  • zasady budowania reklam i przykłady
  • poruszanie się po panelu reklamowym
  • jak przyspieszyć rozwój profilu poprzez reklamy?
  • jak znaleźć nowych klientów i przekonać ich do zakupu?
  • Odpowiedzi na pytania

13-06-2023

NIL IN

Cel szkolenia:uczestnicy będą potrafili zainicjować zmianę i zaplanować, jak ją przeprowadzić, jak zaangażować lekarzy/kierownictwo i jak zmierzyć efektyProgram szkolenia:I. Proces wdrożenia innowacji na przykładzie z praktyki II. Rola lekarzy we wdrażaniu innowacji III. Jak zapewnić, że potrzeby lekarzy i pacjentów będą uwzględnione we wdrażaniu zmian (metody pracy plus przykłady – testowanie rozwiązania, ankietowanie przed i po, grupy fokusowe, ocena rozwiązania z perspektywy pacjentów i efektu zdrowotnego) IV. Pytania i odpowiedzi

20-06-2023
20:00

Małgorzata Kiljańska

Cel szkolenia:uczestnicy będą potrafili zainicjować zmianę i zaplanować, jak ją przeprowadzić, jak zaangażować lekarzy/kierownictwo i jak zmierzyć efektyProgram szkolenia:I. Proces wdrożenia innowacji na przykładzie z praktyki II. Rola lekarzy we wdrażaniu innowacji III. Jak zapewnić, że potrzeby lekarzy i pacjentów będą uwzględnione we wdrażaniu zmian (metody pracy plus przykłady – testowanie rozwiązania, ankietowanie przed i po, grupy fokusowe, ocena rozwiązania z perspektywy pacjentów i efektu zdrowotnego) IV. Pytania i odpowiedzi

20-06-2023

online

Przygotowanie personelu medycznego do oceny przydatności rozwiązań cyfrowych w praktyce klinicznej
1. Opis podstawowych pojęć z zakresu definicji punktów końcowych stosowanych w badaniach farmakoekonomicznych
2. Wprowadzenie do podstawowych kryteriów krytycznej oceny dowodów naukowych stosowanych w refundacji rozwiązań cyfrowych w wybranych krajach EU
3. Przedstawienie przykładowych badań z wykorzystaniem aplikacji mobilnych, które były podstawą wniosków refundacyjnych w Niemczech i Wielkiej Brytanii
4. Krytyczna analiza przedstawionych wyników badań pod kątem wybranych kryteriów wykorzystywanych w podejmowaniu decyzji refundacyjnych
5. Analiza szans i zagrożeń zastosowania wyników badań oceny przydatności rozwiązań cyfrowych do praktyki klinicznej

26-06-2023

dr hab. Prof. ALK Katarzyna Kolasa

NIL IN
Przygotowanie personelu medycznego do oceny przydatności rozwiązań cyfrowych w praktyce klinicznej
1. Opis podstawowych pojęć z zakresu definicji punktów końcowych stosowanych w badaniach farmakoekonomicznych
2. Wprowadzenie do podstawowych kryteriów krytycznej oceny dowodów naukowych stosowanych w refundacji rozwiązań cyfrowych w wybranych krajach EU
3. Przedstawienie przykładowych badań z wykorzystaniem aplikacji mobilnych, które były podstawą wniosków refundacyjnych w Niemczech i Wielkiej Brytanii
4. Krytyczna analiza przedstawionych wyników badań pod kątem wybranych kryteriów wykorzystywanych w podejmowaniu decyzji refundacyjnych
5. Analiza szans i zagrożeń zastosowania wyników badań oceny przydatności rozwiązań cyfrowych do praktyki klinicznej

26-06-2023

NIL IN