Doświadczenie pacjenta w erze innowacji: Jak lekarze mogą się wyróżnić?

Program szkolenia:
  1. Wprowadzenie do doświadczenia pacjenta – kluczowe pojęcia, znaczenie i wpływ na relacje z pacjentami.
  2. Innowacje w medycynie – przegląd technologii wspierających opiekę nad pacjentem.
  3. Empatyczna komunikacja – narzędzia budowania zaufania i pozytywnych relacji.
  4. Personalizacja opieki – jak dostosowywać podejście do różnych typów pacjentów.
  5. Rola lekarza w tworzeniu pozytywnego wizerunku placówki – wpływ codziennych działań na odbiór pacjenta.
  6. Podsumowanie i dobre praktyki – wnioski oraz wdrożenie narzędzi w praktyce zawodowej.
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności lekarzy w budowaniu wyjątkowych doświadczeń pacjentów poprzez wykorzystanie innowacji i empatycznej komunikacji. Uczestnicy dowiedzą się, jak wyróżnić się na tle konkurencji, zwiększyć zaufanie pacjentów i skuteczniej odpowiadać na ich potrzeby w dynamicznie zmieniającym się środowisku medycznym.   Wydarzenie poprowadzi: Urszula Łaskawiec – jestem doświadczonym managerem, coachem i trenerem, a także Certyfikowanym Konsultantem narzędzia badającego kompetencje DISC D3, Trenerem Umiejętności Miękkich oraz autorką publikacji i szkoleń (głównie zakresu komunikacji, sprzedaży usług, obsługi ) m.in dla branży medycznej oraz projektów realizowanych poprzez call center.
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

DATA:

01.04.2025

GODZINA:

16:00

- 18:00

MIEJSCE:

ORGANIZATOR:

OK NIL

Doświadczenie pacjenta w erze innowacji: Jak lekarze mogą się wyróżnić?

Program szkolenia:
  1. Wprowadzenie do doświadczenia pacjenta – kluczowe pojęcia, znaczenie i wpływ na relacje z pacjentami.
  2. Innowacje w medycynie – przegląd technologii wspierających opiekę nad pacjentem.
  3. Empatyczna komunikacja – narzędzia budowania zaufania i pozytywnych relacji.
  4. Personalizacja opieki – jak dostosowywać podejście do różnych typów pacjentów.
  5. Rola lekarza w tworzeniu pozytywnego wizerunku placówki – wpływ codziennych działań na odbiór pacjenta.
  6. Podsumowanie i dobre praktyki – wnioski oraz wdrożenie narzędzi w praktyce zawodowej.
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności lekarzy w budowaniu wyjątkowych doświadczeń pacjentów poprzez wykorzystanie innowacji i empatycznej komunikacji. Uczestnicy dowiedzą się, jak wyróżnić się na tle konkurencji, zwiększyć zaufanie pacjentów i skuteczniej odpowiadać na ich potrzeby w dynamicznie zmieniającym się środowisku medycznym.   Wydarzenie poprowadzi: Urszula Łaskawiec – jestem doświadczonym managerem, coachem i trenerem, a także Certyfikowanym Konsultantem narzędzia badającego kompetencje DISC D3, Trenerem Umiejętności Miękkich oraz autorką publikacji i szkoleń (głównie zakresu komunikacji, sprzedaży usług, obsługi ) m.in dla branży medycznej oraz projektów realizowanych poprzez call center.

DATA:

01.04.2025

GODZINA:

16:00

- 18:00

FORMUŁA:

MIEJSCE:

ORGANIZATOR:

OK NIL

UDZIAŁ:

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

NIL IN SUMMIT

Konkurs

O nas

Grupy robocze

Ludzie

Partnerzy

Aktualności

Kontakt